onsdag 18 januari 2012

I väntan på mirakelkur...

Ja jag vet inte riktigt vad doktorn ska hitta på med mig idag. Den här bihåleinflammationen vill liksom inte ge med sig. Har hört historier om att man kan behöva bli spolad, att inflammationen kan vandra upp i hjärnan, att det kan vara en tumör... brr och usch! Hoppas att det går över snart. I väntan på att få nya instruktioner från vårdcentralen går jag på inspirationsjakt bland favoritbloggar och deras favoritbloggar och deras favoritbloggars favorit... Ja ni fattar. Jag passar på att bara glo! Sånt hinner jag aldrig annars. Här är några härliga tips från några underbart kreativa människor:


http://craftandcreativity.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/gaffel10.jpg
Supersöta trä-gaffeldockor i härliga färger från Craft & Creativity. På sin underbara blogg beskriver hon hur man gör dem och var hon hämtat inspiration. 

Fantastiskt kreativa Fröken Pyssel med bloggen Pastill har gjort denna färgsprudlande förvaringsväskan.



Pysselpralinen som har så himla bra idéer, har återvinningspysslat en så här tjusig babyskallra men roliga flärpar

1 kommentar:

  1. Tack för fina ord söta du! Och stackars stackars dig som har bihåleinflammation :-( Det är verkligen helt värdelöst! Hade det jätteofta när jag var yngre men har sluppit det senaste åren och det är jag väldigt tacksam för.

    SvaraRadera