måndag 27 december 2010

Öronvärk, yrsel och pepparkakskort

"Vi har för närvarande ovanligt långa köer var god ring senare"... Vårdcentralen en måndag är ingen hit. Har haft skitjobbig yrsel hela julhelgen och nu även smärta i örat. Har redan skrämt upp mig själv till svimningsgränsen och är säker på att jag har en tumör på balansnerven eller nåt. Mannen lugnar med att det säkert bara är några kristaller som lossnat... Känner mig som en skröplig gammal tant och vill bara sitta stilla i soffan och kolla på dåliga repriser på tv. Tur att Store J kan plugga hemma så att han kan avlasta mig och aktivera lille vildingen emellanåt. Eller snarare tvärt om: bli aktiverad av lille vildingen ;)
      Nog gnällt nu! Jag har faktiskt pysslat lite. Senast ut var ett födelsedagskort till lille J´s farbror som fyllt år. Influerad av pepparkaksbaket gjorde jag gubben och hjärtat med hjälp av pepparkaksformar. Fjärilarna gjorde jag med min favoritstans just nu från Panduro. Presentpappret är från Lagerhaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar