söndag 5 december 2010

Mys och Martha

I går kväll mös mannen och jag på varsitt håll. Store J hade film- och vila-öronen-kväll med sin fina vän D. Min käre bror kom hit och lagade mat till mig och busade med älskade gnällspiken. Baby J somnade som en stock av utmattning och vi krängde för mycket chips och godis och kollade på chick-flick :)
      Vaknade klockan fem av sur bebis med tandvärk. När jag väl fick honom att varva ner och somna klockan åtta var jag för slut för att gå och lägga mig. Jag slickade såren och tyckte synd om mig själv framför datorn. Gick in på Martha Stewarts hemsida och knarkade pysseltips tills ögonen blödde. Bokmärkesmenyn är nu proppad med inspiration, tips och trix som den här: En bukett till en ny liten bebis. Gjord av tygblommor och rosor gjorda av hoprullade sockor, haklapp, liten tröja m.m

Baby Bunch Bouquet
 Foto: Martha Stewart.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar