torsdag 4 november 2010

Fler fina fjärilar

Foto: HagedornHagen

Efter flera dagars förhandlande med mannen min, köpte jag detta vackra fotografi från fotografduon HagedornHagen i CanCans webbshop. Mannens insektsfobi stoppade nästan detta nyaste alster till vår planerade tavelvägg. Han tyckte rent ut sagt att fjärilen var skitäcklig och svor på att han aldrig skulle sätta sig i soffan igen om det räliga krypet hängde ovanför. Efter mycket förhandlande fick jag min vilja igenom... i utbyte mot att store J ska få hänga upp en vintage filmplansch på väggen och jag får inte säga nej vilken det än blir... Mitt kontrollbehov gick i spinn men jag insåg att det ändå var ett rätt bra byte. Nu ska jag bara hitta en fin ram till citronfjärilen och lite mer gula och lila bilder och konstverk sen ska jag skrida till verket med tavelväggsplanen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar