tisdag 14 juni 2011

Myskläder och rufshår hela dagen!

Det var precis vad jag och lillkillen behövde! Vi har bara varit husliga, harmoniska, läst böcker och planterat om bebisplantor på balkongen. Gnällmamman och den envisa geten som bor här ibland, syntes inte till, och vi saknade inte dem det minsta ;) I bland glömmer man hur skönt det är att bara vara, helt utan planer.
       Burkarna, som jag svurit så mycket över, blev förresten klara häromdagen. Tapetseringen blev jag himla nöjd med, men locken och annat vitsprejat blev ingen hit direkt, trots att jag slipat och gjort om. Minsta locket gav jag upp på helt. Burken fick jag ändå användning av. Den pryder mitt badrumsskåp och håller reda på borstar, pudervippor, ögonpennor och annat sminkigt.

Älskar de här tapeterna från intrade!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det skönt med dagar helt utan planer. :-)

    Burkarna blev verkligen söta!

    SvaraRadera
  2. Wow vilka fina burkar, de ser ut som nya!

    SvaraRadera