söndag 12 juni 2011

Fullt ös medvetslös

Ligger som en död sill på soffan. Vart tog denna helgen vägen? Lördagen var en enda lång fest ;) Namngivningsfest för lilla sockersmulan Linnea på eftermiddagen och dubbelfest för svåger och svägerska på kvällen. Min energi tar slut ungefär lika snabbt som en ettårings nuförtiden, så innan jag ramlade ihop i en hög på golvet tog jag en övertrött lillgubbe under armen, vinkade hejdå till det rödnästa sällskapet, pussade storgubben (som fick stanna kvar och festa för oss båda) och körde hem. Skönt att ha körkort :) Dagens utmaning var vår överfulla källare. Vilken röra!!! Tyckte inte att det var så länge sedan vi röjde där... Vi som är så ordentliga...hrm... Det måste vara någon av grannarna som smyger dit på nätterna och stökar till ;) Lille J busade hemma hos farfar hela dagen och var lika färdig som vi när vi hämtade honom innan ikväll (farfar såg också rätt välrastad ut) :) Puh! Nästa helg får bli en riktig slapparhelg!

Kort till Linnea på hennes stora dag! Dubbelvikt kort i kraftigt papper. Stämpel från Magnolia, fast jag ritade dit ansiktet själv med vissa ändingar från orginalet eftersom vissa detaljer försvann när jag stämplade. Fjärilspunschen från Panduro har jag använt på massor av kort, jag vet att jag  har tjatat ut den, men jag älskar den! Vimplarna har jag klippt från lite olika pappersrester. Minns inte alls var jag köpt dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar