onsdag 8 juni 2011

Grattis till min söta ingenjör!

Ett gäng skräniga fiskmåsungar har hållt mig vaken sedan gryningen men det gör inget, jag är lika lycklig ändå! Min älskade man är färdig med skolan!!! Igår examinerades han och idag börjar vårt nya liv :) Det allra härligaste är att vi får ha honom alldeles för oss själva ända tills på måndag när han börjar på sitt nya jobb. Jippi!! Dagen till ära tänker jag visa hans första pyssel :) I lördags var vi på 30-års fest för store J´s bästis. Storgubben ville göra ett eget gulligt presentkort till sin vän. Presenten var en bryggerivandring med ölprovning för dem båda. Jag var pysselsupport men arbetet utfördes helt av mannen :) Här kommer resultatet:


Mycket passande presentkort på bryggerivandring för en 30-årig man :)

2 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt! Han har ju talang din man. Och vad härligt med examen!

    Superlyx med massa härliga kryddor hemma också. Och tack för snälla kommentaren om klänningen jag sytt :)

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken talang! Och grattis till din makes examen, vad skönt!

    SvaraRadera