måndag 28 februari 2011

Måndagsbestyr

Tur att helgen bjudit på trevliga, energigivande saker som middag med några vänner och söndagsfika med andra vänner, för idag har jag och bebben ödslat massor av energi på tråkiga saker. Det har varit allt från bankbesök (gamla banken vägrar acceptera att vårt förhållande är slut trots att jag skrev ett avskedsbrev för över ett år sedan) till storhandling (lille J fick scanna varorna för att hålla modet uppe). När mannen sedan tog över bebisunderhållningen sov jag som en stock i en och en halv timme. Sen drog jag mig motvilligt ur sängen och cyklade, blek som en zombie, till glasögonaffären. Där gjorde jag det läskigaste valet på länge... Från och med näst, nästa fredag kommer jag att kika ut genom tjocka Chanelbågar.
      Annars har jag använt mitt nyaste traderakap: lamineringsmaskinen! Hur klarade man sig innan laminatorn uppfanns?? ; ) Jag har gjort ett minigalleri med djurbilder till lille J. De sitter i ögonhöjd och han kan pilla på, slicka på och pussa på bilderna hur mycket som helst utan att de går sönder! Några smakprov:




            

1 kommentar:

  1. Smart! vad fina.. jag älskar pandor och tigrar.

    /Mia :)

    SvaraRadera