söndag 26 februari 2012

Ärlighet!

Tack för era sköna kommentarer i förra inlägget! Känns fint att höra att fler känner igen sig och har sett pysslandets mörka baksidor i vitögat ;) Tråkigt med folk som tittar nedlåtande när du är ärlig, Fröken Pyssel! Jag tycker faktiskt att det är en mänsklig rättighet att få vara en gnälleröv ibland. Livet är inte alltid en dans på en räkmacka liksom ;)
       Nåväl, till slut blev vi friska nog för att tycka att det var kul att pyssla lite tillsammans igen, jag och min lille prins. Så här blev resultatet:



 

3 kommentarer:

  1. Haha, jag tycker du har all rätt att gnälla lite... livet med barn är inte så lätt ;) Men jag tycker det blev fantistiskt fina inbjudningar. Personliga och härliga. Hoppas ni får en myskul kalas.

    Tack för din kommentar, värmer.
    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Gnälleröv, haha, jag dör, vilket fult ord :-D Vilka fina kort ni gjorde tillsammans :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland är det som det är! Resultatet blev jättefint!

    SvaraRadera