söndag 8 januari 2012

Nytt år, nya utmaningar och nya överraskningar!

Hej igen! Det var längesedan! Hoppas att ni har haft en skön start på 2012! Här hos mig har det nya året smugit igång lugnt och trevligt precis som jag önskat mig :) Julstressen har lagt sig och vi har träffat efterlängtade vänner och släktingar, varit på små roliga äventyr och bara myst.
       På nyårsafton öppnade jag och mannen våra brev som vi skrivit prick ett år tidigare med profetior för 2011. Måste säga att vi nästan är i klass med Nostradamus! Vi prickade in både förlovningar, nya graviditeter, kön på vänners bebisar, karriärförändringar och en och annan världsomvälvande händelse! Undrar om vi kan gissa lika bra för 2012. Intressant ska det bli! Nu ska jag återgå till att läsa jobbannonser... ge mig styrka!

Våra profetior...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar