torsdag 31 mars 2011

Livstecken

Jag är fortfarande vid liv! Även om det inte syns på min blogg just nu... Tiden går åt till allt möjligt annat än att pyssla och blogga just nu. På något sätt verkar mina dagar alldeles för korta...
       Det pyssligaste jag gjort denna veckan, förutom att försöka förstå och bli vän med min kamera, är den här tapettavlan. Första pysslet jag gjort med mina tapetprover som kom innan jul! Bilden klippte jag ur tapeten Themes from life II från Intrade som finns att beställa här. Jag har börjat fixa ramar och fler tavlor också, så snart ska vi väl komma loss med vår länge planerade tavelvägg!


2 kommentarer:

  1. Härligt med ett litet livstecken. Blir spännande att få se tavelväggen sedan. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja jag ser också fram emot att få se tavelväggen klar snart! Hoppas att det blir lika bra som jag vill...

    SvaraRadera