torsdag 13 januari 2011

Panduro i mitt hjärta

I början av veckan åkte jag till Panduro hobby outlet. Själv! Det var så länge sedan jag gjorde något utan min lille vilding att jag hela tiden fick en känsla av att jag hade tappat bort något. Vi har liksom växt ihop lite :) Jag åkte i alla fall till Panduro för att köpa några få saker till dopet, samt lack och roller till mitt lampprojekt som står och ropar på mig. När jag väl kom in visade det sig att förutom outlet-priser så var det 50% på allt scraprelaterat och saker till kortmakeri!! Så otippat och så svårt att hålla sig till handlelistan då...En och en halv timme senare kom jag ut med detta jaktbyte innehållande allt från stämplar och papper till broderiväv, hur billigt som helst!

5 kommentarer:

  1. Härligt när man kan storfynda! =)

    SvaraRadera
  2. SV: Ja det är superkul att göra dessa kakfat och inte särskilt svårt när man kommit igång.. =)
    Lycka till och ha en toppenhelg!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Åh, många fynd! och vad härligt att kunna shoppa loss ensam ibland ;)

    Lyllos dig som bor nära en Panduro outlet..

    /Mia

    SvaraRadera
  4. Sanna: Vad bra att det är lättare än vad det ser ut då kanske jag också vågar mig på det :)

    Mia: Ja, känns lyxigt med lite egen tid ibland :) Outleten är riktigt kul. Man kan hitta en hel del skatter där. Rekommenderar verkligen en tur dit om du skulle åka förbi Malmö nån gång!

    SvaraRadera