söndag 9 januari 2011

Gapskratt med Greg Giraldo

I går kväll skrattade jag och mannen så att vi kiknade åt denna galna snubbe. Hade aldrig hört talas om honom innan och tänkte att det skulle vara fantastiskt kul att se honom live. Blev riktigt sorgsen när jag sen googlade runt och fick reda på att han gick bort i höstas. Men hans 60 minuter långa stand-up finns på svt play att njuta av, rodna av och gapskratta åt. Min absoluta favorit är när han pratar om sms och lol! Kolla in!!


Foto: http://www.greggiraldo.com/

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är lite som att se Dirty dancing , blir lika rörd varje gång. Gå in på Yoy tube o sök efter hip hip o hejarklack , skrattade så jag grät.

    Kram på dig ! Betty

    SvaraRadera
  2. Hade inte sett den sen Hipp hipp gick på TV förra gången! Skrattade lika mycket nu som jag gjorde då! Tack för tipset!

    SvaraRadera