onsdag 8 december 2010

Julstjärna?



Igår kväll började jag förvandla dessa saker som jag bland annat köpt på stoff och stil. Jag hade en klar bild i huvudet hur den färdiga julstjärnan skulle se ut (och hur lång tid det skulle ta...) men jag fick skrota en del av planerna redan vid första stämpeltrycket. Jag är inte ens säker på att jag vågar visa det färdiga resultatet sen... Men maken tycker att jag ska fortsätta kladda på. Han sa att ibland när målare håller på ser det ju också helt galet ut... men när man ser det färdiga resultatet och helheten så är det hur snyggt som helst. Hade ju varit kul om han har rätt. Vi får se om jag blir klar i kväll och vågar hänga upp den... Nu har mina grabbar vaknat efter en välbehövd sovmorgon. (Rutinerna har raserats sedan lillkillen plötsligt blivit nattuggla...). Dags för lite julmys med julgröt och julmusik 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar