tisdag 7 augusti 2012

Projekt avklarat

Storprojektet som jag dragit på att slutföra är klart. Det skulle blivit tre pallar men jag pallade bara göra två ;) Det tog längre tid än vad jag tänkt mig och blev inte lika bra som jag fantiserat om (locken kasar av. Kanske borde jag sätta på kardborreband?), så jag tillät mig själv att ge upp. Planen var att vi skulle ha vars en pall att ha våra saker i och sitta på i hallen. Men det blev rätt bra med bara två ändå när jag väl satte ut dem i vår trånga lilla hall. Nåväl. Materialet är två trälådor från IKEA´s fyndhörna för 69:- styck, möbeltyg från Stoff & Stil, skumgummi från en gammal madrass och en rejäl häftpistol (Tack för lånet pappa! Du är en pärla). Resultatet blev två sköna puffar att sitta och knyta skorna på och ha grejer i. Compact living är ledordet hemma hos oss :)



2 kommentarer:

  1. Vilka smarta och snygga pallar! Perfekt förvaring!

    Ha det bra!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. The audio side of things amazes me more with the Japanese 5.1 track. Ambient sounds came across rolex submariner replica sounding clear and the great use of directionality across the soundstage. The English 2.0 track came out sounding great too, but it didn't louis vuitton outlet have the depth like the 5.1 Japanese track. Not that you would want to hermes outlet listen to the dub much anyway.

    SvaraRadera