lördag 14 januari 2012

Aj!

Här ligger jag huvudstupa sidoläge med inflammerade bihålor och tycker synd om mig själv medan mina grabbar är ute på äventyr. Jag känner mig som en gammal boxare som fått för mycket stryk. Men det verkar i alla fall som om medicinen har börjat hjälpa lite för jag vill inte sova dygnet runt längre. I går kväll började jag till och med pyssla lite på sängkanten. Ett födelsedagskort till någon som fyller år väldigt snart... Ska fortsätta distrahera mig med det nu tänkte jag

Pysseldoktorn ordinerar: Tio Doxyferm, några nävar Alvedon och lite gammalt hederligt "klipp-å-klistra-pyssel" så är sjuklingen  snart på benenen igen!


2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig snart igen! <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. SV: Hoppas att du kryat på dig nu.. <3 Mmm bara målarna är klar här i lägenheten så skall kartprojektet komma igång.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera