tisdag 9 augusti 2011

C´est la vie...

Hoppas att ni har haft en superskön sommar!Det har jag i alla fall haft...emellanåt... eller ja, om jag ska vara helt ärlig har det varit en berg-och-dalbanetur mellan himelskt och helvetiskt: Jag har haft det underbart mysigt med lilla familjen; bilat längst västkusten, gjort småutflykter hemifrån, slappat i hemstadens gröna parker, träffat nära och kära och känt sanden mellan tårna på en och annan skånsk strand. Jag har också varit på akuten med fruktansvärda magsmärtor, fått vätska bakom livmodern, åter mött min värsta fiende endometriosen, varit orolig för att behöva sprätta upp buken igen, fått starka halvsövande värktabletter, blivit fullproppad med hormoner, haft dygnslånga migränattacker av hormonerna, missat roliga träffar och resmål på grund av migränattackerna... Med andra ord har jag fått känna att jag lever både på ont och gott...
       Nu kör jag i alla fall bloggen igen! Jag återkommer inom kort med mindre självömkan och mer pyssel (Det har jag faktiskt också hunnit med lite av :)!
Kramar!

En liten bit västkust
 

1 kommentar:

  1. ja, det var sannerligen både och. Hoppas att du mår bra nu och det ska bli spännande att se vad du har pysslat.

    SvaraRadera