måndag 4 oktober 2010

Var är min laddare?

Om SIFO hade gjort en undersökning bara på mitt hushåll hade jag inte blivit förvånad om de kommit fram till att vi letar efter olika sorters sladdar ungefär 100 timmar om året. Medan jag pratar med nära och kära springer jag ofta runt med en tjutande mobil som är svulten på ström. Jag drar och sliter i väskor, i sladdhärvan bakom teven, skriker på mannen "var är min mobilladdare???" Plötsligt står jag med en död lur och sladdskrället dyker upp först några dagar senare under en negligerad hög av tvätt.
       Men NU är det slut med sladdjakterna för jag har äntligen tagit tag i detta i-landsproblem och pysslat ihop en sladdlåda! Här trängs nu datorsladd, mobilladdare, kameraladdare m.m m.m och vi har fått så mycket tid över. Blodtrycket har dessutom sänkts och vi är mycket lyckligare.

Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar