torsdag 14 oktober 2010

Skräckinjagande ugglor, uppmuntrande fika och frisk luft

Igår kom kära vännen M hit och skämde bort mig med fika. Verkligen mysigt och uppmuntrande! Högst skrattade jag när hon berättade om sonen som hamnat i spökåldern, men inte är rädd för monster och sånt hittepå trams utan det läskigaste han vet är ugglor. hihihi! Det är ugglor i lekrummet, under sängen och överallt i skrymslen och vrår. 
      Idag var jag och lille J i parken och luftade våra snoriga näsor och njöt av det fina vädret. Eller ja... lille J somnade sött så fort han såg de vajande trädkronorna men jag njöt av höstsolen. Premiärtestade min nya fina kamera som jag fick av underbare mannen i födelsedagspresent. Glömde helt bort tiden så kul jag hade med alla nya funktioner och telezoom!
     
Sensommar möter...

...sprakande höst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar